یک وبلاگ نویس در تهران
صدا و سیما همان طور که انتظار می رفت و می رود، دشمن مردم آزادی خواه و پایگاهی برای دروغ پراکنی است. یکی از راه های درآمد صدا و سیما که مبالغ هنگفتی را برای صدا و سیما و به تبع آن سپاه و غیره به ارمغان می آورد، تبلیغات تلویزونی است.
شاید یکی از موثرترین راه های تحریم صدا و سیما، تحریم شرکت های داخلی و خارجی تبلیغات کننده در این رسانه ی ناملی است. مسلما این شرکت ها هنگامی که با عدم اقبال عمومی مواجه شوند در تلویزیون به تبلیغ نخواهند پرداخت.
خوشبختانه جامعه ی هدف این تبلیغات اقشار متوسط و مرفه جامعه هستند و این اقشار قطعا با صدا و سیما مشکل داشته و دارند.
به امید روزی که تلویزیون های خصوصی در کشور ایجاد شده و جشن به خاک سپاری تلویزیون ملی برپا گردد
No comments:
Post a Comment