این روزها در سر تا سر کشور شاهد یکی از بزرگترین مبارزات و مقاومت مدنی ملت ایران هستیم ، ملت ایران اعم از پیر و جوان زن و مرد امروز به خیابانها ریخته اند تا ابتدایی ترین حقوق انسانی خویش را از حاکمانشان بستانند . گرچه موج بی شماری از معترضین از شامگاه جمعه سیاه بیست و دوم خرداد ماه ایران همچنان در خیابانها حضور دارند اما تجارب تلخ سرکوبها از حادثه اعتراض قزوین و مشهد و اسلامشهر گرفته تا واقعه هیجدهم تیر ماه همواره شاهد بوده ایم که پس از گذشت چندین روز نظام جمهوری اسلامی با تمام توان نظامی و عده خود به وحشیانه ترین شکل ممکن آنها را سرکوب نموده و خفقان نظامی را حاکم نموده . این روزها گرچه خیل بی شماری از ایرانیان خارج از کشور با اعتراضهای خود در قالب بیانیه و مصاحبه و دست آخر تحصن و راهپیمایی در مقابل سفارتخانه های جمهوری اسلامی و یا دیگر اماکنهای بین المللی و حقوق بشری همراهی خویش را با ایرانیان داخل کشور اعلام نموده اما امروز جنبش مبارزه مدنی ایرانیان برای بسط و گسترش اعتراضات خویش به نفر احتیاج دارد تا نظر .مبارزان و فعالان سیاسی خارج از کشور که سالهاست از ملت ایران اعتراضی عملی و مستدام را خواستار بودند اکنون باید همراهی عملی خود را با تغییر خواهان داخل کشور اعلام نمایند ، نیروهای موثر و مبارزان بنام ایران در خارج از کشور به باور من اکنون در یک گرانیگاه تاریخی قرار دارند تا ثابت نمایند چقدر در مبارزه جدی می باشند و آیا حاضرند برای اعتقادات خویش و مبارزه خویش همچنان خیل عظیم ایرانیان امروز از جان و آسایش خویش بگذرند یا خیر ؟ به باور من پیوستن عملی مبارزان خارج از کشور به معترضین در داخل کشور اکنون ضمن تقویت روحیه همه مبارزان در داخل کشور باعث استحکام بیشتر زنجیره مخالفین در داخل و خارج از کشور خواهد شد و از سوی دیگر پیوستن متحدانه و همزمان مخالفین خارج از کشور به نیروهای داخل جمهوری اسلامی را در وضعیتی منفعلانه قرار می دهد تا مانع از برخورد با آنها شود . لذا شایسته است تا جریان حاکم بر کشور با توان ساز و برگ نظامی خود این اعتراض گسترده را به خشن ترین شکل ممکن سرکوب ننموده اکنون که رفته رفته سازمانهای بین المللی همچون ملل متحد و پارلمان اروپا و بسیاری از کشورهای اروپایی نسبت به این انتخابات و اعتراض همه جانبه ایرانیان توجه نموده اند مبارزان خارج از کشور به کشور بازگشته و در کنار همه ایرانیان راه کشور را برای رسیدن به آزادی و دموکراسی واقعی هموار نمایند . من خود نیز پیشاپیش آمادگی خود را برای بازگشت به کشور تا این فرصتهای ناب از دست نرفته اعلام می نمایم .
اسلام خرافهای است که به دروغ جامهی اخلاق را بر تن نموده. دینی است که بزرگترین نقض کنندهی اخلاق بشری است.این دین را خلاصهوار به نقد خواهم کشید و نتیجه را بر عهدهی وجدانهای بیدار خواهم گذاشت؛ پس: ای مدعیان دروغینی که با نام دین، خون مردم را میمکید! اگر توانستید جملهای از معجزات علمی قرآن را بیان نمائید، من هم مسلمان خواهم شد.
فعلان سیاسی خارج از کشور باید به مردم بپیوندند
این روزها در سر تا سر کشور شاهد یکی از بزرگترین مبارزات و مقاومت مدنی ملت ایران هستیم ، ملت ایران اعم از پیر و جوان زن و مرد امروز به خیابانها ریخته اند تا ابتدایی ترین حقوق انسانی خویش را از حاکمانشان بستانند . گرچه موج بی شماری از معترضین از شامگاه جمعه سیاه بیست و دوم خرداد ماه ایران همچنان در خیابانها حضور دارند اما تجارب تلخ سرکوبها از حادثه اعتراض قزوین و مشهد و اسلامشهر گرفته تا واقعه هیجدهم تیر ماه همواره شاهد بوده ایم که پس از گذشت چندین روز نظام جمهوری اسلامی با تمام توان نظامی و عده خود به وحشیانه ترین شکل ممکن آنها را سرکوب نموده و خفقان نظامی را حاکم نموده . این روزها گرچه خیل بی شماری از ایرانیان خارج از کشور با اعتراضهای خود در قالب بیانیه و مصاحبه و دست آخر تحصن و راهپیمایی در مقابل سفارتخانه های جمهوری اسلامی و یا دیگر اماکنهای بین المللی و حقوق بشری همراهی خویش را با ایرانیان داخل کشور اعلام نموده اما امروز جنبش مبارزه مدنی ایرانیان برای بسط و گسترش اعتراضات خویش به نفر احتیاج دارد تا نظر .مبارزان و فعالان سیاسی خارج از کشور که سالهاست از ملت ایران اعتراضی عملی و مستدام را خواستار بودند اکنون باید همراهی عملی خود را با تغییر خواهان داخل کشور اعلام نمایند ، نیروهای موثر و مبارزان بنام ایران در خارج از کشور به باور من اکنون در یک گرانیگاه تاریخی قرار دارند تا ثابت نمایند چقدر در مبارزه جدی می باشند و آیا حاضرند برای اعتقادات خویش و مبارزه خویش همچنان خیل عظیم ایرانیان امروز از جان و آسایش خویش بگذرند یا خیر ؟ به باور من پیوستن عملی مبارزان خارج از کشور به معترضین در داخل کشور اکنون ضمن تقویت روحیه همه مبارزان در داخل کشور باعث استحکام بیشتر زنجیره مخالفین در داخل و خارج از کشور خواهد شد و از سوی دیگر پیوستن متحدانه و همزمان مخالفین خارج از کشور به نیروهای داخل جمهوری اسلامی را در وضعیتی منفعلانه قرار می دهد تا مانع از برخورد با آنها شود . لذا شایسته است تا جریان حاکم بر کشور با توان ساز و برگ نظامی خود این اعتراض گسترده را به خشن ترین شکل ممکن سرکوب ننموده اکنون که رفته رفته سازمانهای بین المللی همچون ملل متحد و پارلمان اروپا و بسیاری از کشورهای اروپایی نسبت به این انتخابات و اعتراض همه جانبه ایرانیان توجه نموده اند مبارزان خارج از کشور به کشور بازگشته و در کنار همه ایرانیان راه کشور را برای رسیدن به آزادی و دموکراسی واقعی هموار نمایند . من خود نیز پیشاپیش آمادگی خود را برای بازگشت به کشور تا این فرصتهای ناب از دست نرفته اعلام می نمایم .
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment