سخنان خامنه ای؛ نظر خوانندگان



گورتو خودت با دست خودت کندي.فکرکردي کي هستي کثافت حالا فقط ايرانيها تنها نيستند اين يک پيام حمايت از طرف کل اريايهاست.از تهران تا کابل و دوشنبه.چي فکر کردي غربتي .پيام جهاد با نام اريا زنده است.به زبان فارسي نوشتم که حاليت بشه با کيا طرفي جنايت کار.ميکشم ميکشم هرکه برادرم کشت.اغاز با نام خداي اريايها

****

خامنه اي اگر مردم بايد از راه قانوني اعتراض کنند
چرا خودت بي قانوني کردي و قبل از اينکه شمارش آرا تمام شد و شوراي نگهبان و زارت کشور نتيجه انتخابات را اعلام کنداحمقي را نژاد برنده اعلام کردي درصورتي که اين کار جز وظيفه شما نبوده و بر خلاف قانون خودتان شما انجام داديد و بايد محاکم شويدواين ا هم بدانيداعتراظات مردشريف ايران تا سرنگوني رژيمتروريستي شما ادامه دارد.مرگ برحکومت ولايت فقيه مر بر خامنه اى

****

ما ادامه می دهیم تا رسیدن به آزادی و از کشته شدن و حرفهای پوشالی نمی ترسیم
ما را از کشتار می ترسانی جانی و ضحاک

****

این شخص حتی نمی داند که دیکتاتور یک نفر است نه جمعیتی میلیونی در سراسر کشور... به مردم معترض می گوید دیکتاتور... !

****

متاسفم برای مردمی که فریب عوام فریبی تو رو میخورند
آخر صحبت ها گفتی که هر کاری لازم بود کردیم برای این که نظام اسلامی ضد انسانی بر پا بمونه . فراموش نکن روز هایی رو که منبر 2 زاری میرفتی و یک نگاه هم به سرنوشت صدام بکن . بی صبرانه منتظرم که تو رو تو جایگاه صدام ببینم . البته اون از شما خیلی با شرفتر بود

****

مردم ايران !از امروز ديگر بايد تاآخرين نفس از يکديگر دفاع جانانه کنيم

No comments: