خامنه ای گفت انتخاب مجدد احمدی نژاد به پیشرفت و تقویت امنیت کشور کمک خواهد کرد.
همین یک جمله نشان می دهد که این محمودک به این سیدک قول داده که بزودی بمب اتم را بسازد که دیگر کسی مزاحمشان نباشد در سطح بین الملل. کوردلان کورچشم که از واقعیت های دنیا بی خبر هستند این کشور را گرفتار مصیبتی عظیم خواهند ساخت.
چقدر جهل و چقدر کینه.... وای بر ایشان و ننگ بر دروغگویان دشمن حقیقت....
محسن
****
اى خامنه اى در اين 4سال گذشته ايران جز بدبختى فقر وبيکارىو فحشاوتورم.....چه پيشرفتى داشته که تو ميبني وما نميمبينيم.اين مردک کوتوله وتو واين مردم بى خرد ايران نميدام چه بلاى سر اين گربه نشسته مياوريد.
****
در کشورهای دیکتاتوری و عقب مانده همیشه همینطور است: یک اقلیت چماق به دست و دروغگو و خشن همیشه بر اکثریت صلح طلب و فرهیخته پیروز است..... پیروزی شمشیر بر منطق مبارک نباشد بر شما ای دیوان و ددان قرن 21.....ننگ بر شما : از خود رهبر سفیهان گرفته تا سردار محصولی ظالم و دروغگو...
****
همه مردم ايران هنوز در بهت و حيرت هستند. استبداد چهره كريه خود را با وقاحت به مردم ايران براي بار صدم نشان داد. درنگ بيش از اين جايز نيست . اگر ما مردم ايران همچنان به اين سكوت خفت بار 30 ساله خود ادامه دهيم در مقابل تاريخ و جهانيان تا ابد سرافكنده خواهيم بود. بايد همه به خيابانها بريزيم زيرا حتي اگر بدست اوباش سپاه و بسيج تكه تكه شويم هزار بار بهتر از اين اهانتي است كه به نام انتخابات به ملت ايران شد.هموطنان ديگر سكوت نكنيم و هر چه سريعتر به خيابانها بريزيم و به جهانيان نشان دهيم كه گوسفندان بي عرضه و سربراه ولايت كثيف وقيح نيستيم.
****
وقتي حكومت چيزي را بخواهد به آن خواهد رسيد. حتي اگر به قيمت لگد مال كردن آراء مردم تمام شود. من از مردم در عجبم كه چگونه بعد از سي سال هنوز نفهميده اند كه براي حكومت ارزشي ندارند و تنها عروسك هاي خيمه شب بازي هستند كه توسط حكومت زيركانه به بازي گرفته ميشوند تا وجه حكومت را در جهان مثبت نشان دهند.من رأي ندادم چون ميدانستم احمدي نژاد انتخاب شده قبل از رأي گيري است .من رأي ندادم چون اساس حكومت را قبول ندارم و حاضر نيستم رأي بدهم تا از آن براي نشان دادن مشروعيت استبداد استفاده شود.
****
ملت عزيز ايران بار ديگر اين رژيم کثيف به شما نشان داد که مردم ايران نمي توانند مانند کشورهاي ديگر از طريق راي و شرکت در انتخابات سايه اين رژيم کثيف را از زندگيشان بردارند. امروز ما بايد به خيابانها بريزيم و اين رژيم از داخل پوسيده را به جهنم بفرستيم.
مرگ بر رژيم کثيف اسلامي.
****
سایت قلم نیوز از دیشب تا کنون به هیچ وجه لود نمی شود
گویا حکومت فاشیستی دیکتاتوری اسلامی ایران تازه جون تازه گرفته
خدا به داد جوونا برسه
چه به سرشون خواهد اومد؟
****
اگر موسوي انتخاب ميشد كاري انجام نميداد. يا نمي گذاشتند انجام دهد .چون ماهيت رژيم ولايت فقيه است.اما با انتخاب ريا كارانه احمدي نژاد جمهوري اسلامي يك قدم ديگربمرگ نزديكتر شد چون احمدي نژاد تير خلاص جمهوري اسلامی
****
دروغ قرن من نميدانم چه بگم من خودم در درمسجد واقع در وليعصر بودم از از 57 هزار ري تنها 17 نفر به احمدي نژادري داده بوده نميدانم اين ري ها از کجا درامده وفقط يک راه انهارا حتما خامنه اي زائيده است
****
دوتا آخوند گردن گلفت تو جمهورى اسلامى هست اولى رفسنجانى که آقا محمود ايشانرو کردش توى قوطى دومى هم على شيره اى که طبق نقشه هاى آقامحمود تونوبته اين آقا محمود ازاون نوکرهاست که اول دست ارباب رو ميبوسه بعد خواهرو مادر ارباب رو م.....د زنده باشى نوکر بى جيره مواجب
****
انتصابات تمام شد و مردم همان گونه كه انتظار ميرفت مجددا فريب خوردند. اينكه هنوز بعد از 30 سال جنايت، دزدي، چپاول و تحقير ملت، باز هم جمهوري اسلامي ميتواند مردم را فريب و به شعبده بازي خود ادامه دهد. اين بازي سياسي اين مساله را تاييد مي كند كه ملت ايران رشد كافي نكرده تا لياقت يك حكومت دموكراتيك را داشته باشد.
اين بازي چنان خوب طراحي شده بود كه حتي آنهايي كه خود را تحليل گر سياسي مي دانند و هم بيشتر آنهايي كه دوره هاي قبل تحريم كردند اين بار مجددا فريب خوردند و پاي صندوق شعبده بازي رفتند و نا آگاهي سياسي خود را تاييد كردند.
اگر حكومت تصميم داشت احمدي نژاد را يك دوره ديگر بر مسند بنشاند، يقينا مثل ديگر موارد مي توانست موسوي را هم به هزار و يك دليل از شركت در انتصابات باز دارد. اگر ديديد كه نه تنها موسوي را وارد بازي كردند كه حتي صحنه شعبده بازي را گسترده تر كردند و بازي را به صفحه تلويزيون و مناظزههاي مسخره هم كشاندند تا بتوانند شور و شوقي را كه لازم بود بوجود بياورند و ملت را به ميدان بازي بكشانند، تنها و تنها براي آمار بالا و مشروعيت بيشتر بود.
انتصابات چنان طراحي و مهندسي شد تا مير حسين كه قرار بود بر مسند بنشيند، كمترين قول و قرارها را به ملت بدهد تا بعدا با همان مشكل خاتمي و احمدي نژاد روبرو نشود.
عاقبت امر اينكه با اين شعبده بازي رژيم توانست يك مشروعيت 70 - 80 درصدي براي سيد علي دست و پا كند.
انكار نكنيد! اين انتصابات چنان با مهارت برنامه ريزي شده بود كه يك مشروعيت بسيار قوي براي حكومت آخوندي دست و پا كرد تا حداقل ده تا دوازده سال ديگر اين حكومت را بيمه كند.
****
زنده باد بر شما مردمان بلوج هميشه بيدار.شماها چون بيدار بوديد گول اين شيطان صفتها را نخورديد.افسوس که هنوز هم ما ايرانيان زود باور وساده نگريم.
همین یک جمله نشان می دهد که این محمودک به این سیدک قول داده که بزودی بمب اتم را بسازد که دیگر کسی مزاحمشان نباشد در سطح بین الملل. کوردلان کورچشم که از واقعیت های دنیا بی خبر هستند این کشور را گرفتار مصیبتی عظیم خواهند ساخت.
چقدر جهل و چقدر کینه.... وای بر ایشان و ننگ بر دروغگویان دشمن حقیقت....
محسن
****
اى خامنه اى در اين 4سال گذشته ايران جز بدبختى فقر وبيکارىو فحشاوتورم.....چه پيشرفتى داشته که تو ميبني وما نميمبينيم.اين مردک کوتوله وتو واين مردم بى خرد ايران نميدام چه بلاى سر اين گربه نشسته مياوريد.
****
در کشورهای دیکتاتوری و عقب مانده همیشه همینطور است: یک اقلیت چماق به دست و دروغگو و خشن همیشه بر اکثریت صلح طلب و فرهیخته پیروز است..... پیروزی شمشیر بر منطق مبارک نباشد بر شما ای دیوان و ددان قرن 21.....ننگ بر شما : از خود رهبر سفیهان گرفته تا سردار محصولی ظالم و دروغگو...
****
همه مردم ايران هنوز در بهت و حيرت هستند. استبداد چهره كريه خود را با وقاحت به مردم ايران براي بار صدم نشان داد. درنگ بيش از اين جايز نيست . اگر ما مردم ايران همچنان به اين سكوت خفت بار 30 ساله خود ادامه دهيم در مقابل تاريخ و جهانيان تا ابد سرافكنده خواهيم بود. بايد همه به خيابانها بريزيم زيرا حتي اگر بدست اوباش سپاه و بسيج تكه تكه شويم هزار بار بهتر از اين اهانتي است كه به نام انتخابات به ملت ايران شد.هموطنان ديگر سكوت نكنيم و هر چه سريعتر به خيابانها بريزيم و به جهانيان نشان دهيم كه گوسفندان بي عرضه و سربراه ولايت كثيف وقيح نيستيم.
****
وقتي حكومت چيزي را بخواهد به آن خواهد رسيد. حتي اگر به قيمت لگد مال كردن آراء مردم تمام شود. من از مردم در عجبم كه چگونه بعد از سي سال هنوز نفهميده اند كه براي حكومت ارزشي ندارند و تنها عروسك هاي خيمه شب بازي هستند كه توسط حكومت زيركانه به بازي گرفته ميشوند تا وجه حكومت را در جهان مثبت نشان دهند.من رأي ندادم چون ميدانستم احمدي نژاد انتخاب شده قبل از رأي گيري است .من رأي ندادم چون اساس حكومت را قبول ندارم و حاضر نيستم رأي بدهم تا از آن براي نشان دادن مشروعيت استبداد استفاده شود.
****
ملت عزيز ايران بار ديگر اين رژيم کثيف به شما نشان داد که مردم ايران نمي توانند مانند کشورهاي ديگر از طريق راي و شرکت در انتخابات سايه اين رژيم کثيف را از زندگيشان بردارند. امروز ما بايد به خيابانها بريزيم و اين رژيم از داخل پوسيده را به جهنم بفرستيم.
مرگ بر رژيم کثيف اسلامي.
****
سایت قلم نیوز از دیشب تا کنون به هیچ وجه لود نمی شود
گویا حکومت فاشیستی دیکتاتوری اسلامی ایران تازه جون تازه گرفته
خدا به داد جوونا برسه
چه به سرشون خواهد اومد؟
****
اگر موسوي انتخاب ميشد كاري انجام نميداد. يا نمي گذاشتند انجام دهد .چون ماهيت رژيم ولايت فقيه است.اما با انتخاب ريا كارانه احمدي نژاد جمهوري اسلامي يك قدم ديگربمرگ نزديكتر شد چون احمدي نژاد تير خلاص جمهوري اسلامی
****
دروغ قرن من نميدانم چه بگم من خودم در درمسجد واقع در وليعصر بودم از از 57 هزار ري تنها 17 نفر به احمدي نژادري داده بوده نميدانم اين ري ها از کجا درامده وفقط يک راه انهارا حتما خامنه اي زائيده است
****
دوتا آخوند گردن گلفت تو جمهورى اسلامى هست اولى رفسنجانى که آقا محمود ايشانرو کردش توى قوطى دومى هم على شيره اى که طبق نقشه هاى آقامحمود تونوبته اين آقا محمود ازاون نوکرهاست که اول دست ارباب رو ميبوسه بعد خواهرو مادر ارباب رو م.....د زنده باشى نوکر بى جيره مواجب
****
انتصابات تمام شد و مردم همان گونه كه انتظار ميرفت مجددا فريب خوردند. اينكه هنوز بعد از 30 سال جنايت، دزدي، چپاول و تحقير ملت، باز هم جمهوري اسلامي ميتواند مردم را فريب و به شعبده بازي خود ادامه دهد. اين بازي سياسي اين مساله را تاييد مي كند كه ملت ايران رشد كافي نكرده تا لياقت يك حكومت دموكراتيك را داشته باشد.
اين بازي چنان خوب طراحي شده بود كه حتي آنهايي كه خود را تحليل گر سياسي مي دانند و هم بيشتر آنهايي كه دوره هاي قبل تحريم كردند اين بار مجددا فريب خوردند و پاي صندوق شعبده بازي رفتند و نا آگاهي سياسي خود را تاييد كردند.
اگر حكومت تصميم داشت احمدي نژاد را يك دوره ديگر بر مسند بنشاند، يقينا مثل ديگر موارد مي توانست موسوي را هم به هزار و يك دليل از شركت در انتصابات باز دارد. اگر ديديد كه نه تنها موسوي را وارد بازي كردند كه حتي صحنه شعبده بازي را گسترده تر كردند و بازي را به صفحه تلويزيون و مناظزههاي مسخره هم كشاندند تا بتوانند شور و شوقي را كه لازم بود بوجود بياورند و ملت را به ميدان بازي بكشانند، تنها و تنها براي آمار بالا و مشروعيت بيشتر بود.
انتصابات چنان طراحي و مهندسي شد تا مير حسين كه قرار بود بر مسند بنشيند، كمترين قول و قرارها را به ملت بدهد تا بعدا با همان مشكل خاتمي و احمدي نژاد روبرو نشود.
عاقبت امر اينكه با اين شعبده بازي رژيم توانست يك مشروعيت 70 - 80 درصدي براي سيد علي دست و پا كند.
انكار نكنيد! اين انتصابات چنان با مهارت برنامه ريزي شده بود كه يك مشروعيت بسيار قوي براي حكومت آخوندي دست و پا كرد تا حداقل ده تا دوازده سال ديگر اين حكومت را بيمه كند.
****
زنده باد بر شما مردمان بلوج هميشه بيدار.شماها چون بيدار بوديد گول اين شيطان صفتها را نخورديد.افسوس که هنوز هم ما ايرانيان زود باور وساده نگريم.
No comments:
Post a Comment