همه مردم ايران هنوز در بهت و حيرت هستند. استبداد چهره كريه خود را با وقاحت به مردم ايران براي بار صدم نشان داد. درنگ بيش از اين جايز نيست . اگر ما مردم ايران همچنان به اين سكوت خفت بار 30 ساله خود ادامه دهيم در مقابل تاريخ و جهانيان تا ابد سرافكنده خواهيم بود. بايد همه به خيابانها بريزيم زيرا حتي اگر بدست اوباش سپاه و بسيج تكه تكه شويم هزار بار بهتر از اين اهانتي است كه به نام انتخابات به ملت ايران شد.هموطنان ديگر سكوت نكنيم و هر چه سريعتر به خيابانها بريزيم و به جهانيان نشان دهيم كه گوسفندان بي عرضه و سربراه ولايت كثيف وقيح نيستيم.
No comments:
Post a Comment