یورش وحشیانه به معترضان در اطراف پارک لاله تهران



عصر شنبه در پارك لاله درگيريهايى ميان مردم و نيروهاى سركوبگر روی داد. براساس قرار قبلى قرار بود مادران عزادار بهمراه معترضان امروز در اين پارك جمع شدند، اما مورد هجوم ماموران وحشى رژيم قرار گرفتند.
*****

فعالین حقوق بشر ودمکراسی در ایران: بنابه گزارشات رسیده از تهران ،از ساعت 17:00 بعد از ظهر امروز جمعیتی در حدود 3000 نفر در میدان انقلاب به صورت دسته های مختلف به هم پیوستند که با یورش گارد ویژه مواجه شدند و با باتوم جوانان دختر و پسر را مورد ظرب وشتم قرار دادند . جمعیت معترض، با یورش گارد ویژه اقدام به دادن شعار مرگ بر دیکتاتور نمودند . در این یورش 3 تن از جوانان دستگیر و به نقطۀ نامعلومی منتقل شدند.

جوانان معترض مجداد ساعت حوالی 19:00 در بلوار کشاورز –توحید تجمع کردند . جمعیت آنها در حدود 1500 نفر تخمین زده می شد. آنها قصد داشتند وارد پارک لاله شوند که با یورش وحشیانه گارد ویژه مواجه شدند. ماموران جوانان را آماج باتومهای خود قرار دادند. در این یورش بنابه گفتۀ شاهدان عینی بین 3 الی 6 نفر زخمی شدند.

نیروهای گارد ویژه ، سپاه پاسداران ،بسیج و لباس شخصی ها تمامی خیابانها و کوچه های منتهی به پارک لاله در میدان انقلاب،بلوار کشاورز،خیابان مطهری،و فاطمی را به محاصرۀ خود در آورده بودند. آنها سوار بر موتور در حالی که باتوم بدست داشتند هر از چند گاهی به مردم یورش می برند و آنها را آماج باتومهای خود قرار می دادند.

No comments: