آیات احمقانه در قرآن

هدف من از این پست، شناخت جوانها و نوجوانها از قرآن و اسلام است. لطفا قبل از هرقضاوتی تا انتها آن را بخوانید و فایلها را دانلود کرده و گوش کنید
شنیدن فایلهای صوتی این بخش به کلیه مسلمانان عزیز توصیه میگردد
در قرآن، ايرادات و اشكالات بسيار بسيارفجيعی بچشم ميخورد كه در حال حاضر هر مسلمان زاده ای حتی با يكبار خواندن آن متوجه كلاه گشادی كه بر سرش رفته ميگردد. درطول اين 1400 سال سياه ، خيلی از مزخرفات اين كتاب مسخره ، توسط دانشمندان ایرانی پیداشد و موجب بيدينی دانشمندان مسلمانی از قبيل پورسينا يا رازی و همينطور شاعران مسلمانی از قبيل حافظ و خيام گشت كه البته يا بدليل ترس جرات ابراز آشكار نداشتند يا اگر هم مانند رازی بيچاره ابراز كردند تاوان سنگينی پرداختند. به همین دلیل قرنها درمورد اشکالات این کتاب سکوت شد.
اما اتفاق جدیدی که بیش از پیش باعث زیر سوال رفتن قرآن و نویسنده اش شده است پيشرفت سریع دانش بخصوص در قرن اخير درزمینه هوا و فضا بوده که مردم عادی را هم در مورد قرآن به شک انداخته است و متاسفانه همچنان بسیاری هنوز جرات ابراز آن را ندارند .
. در اينجا من ملاحظات دست و پاگیر و عقب افتاده را کنار گذاشته ام و تا جاييكه توانستم سعی كردم ايرادات قرآن را برای نسل جوان بصورت هرچه كاملتر از زبان آقای فاضلی در طول اين سالها بصورت فایلهای صوتی گردآوری كنم.

No comments: