دو گزارش از کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی

ارژنگ داودی به ده سال دیگر محکوم شد

ارژنگ داودی زندانی سیاسی در زندان رجایی شهر به ده سال و هشت ماه حبس محکوم شد تا مدت محکومیت او افزایش پیدا کند.

ارژنگ داودی پس از انتقال به شعبه ۱۰ اجرای احکام دادگاه انقلاب کرج برای دو فقزه پرونده که در چند سال اخیر برای او ساخته شده بود، به ۱۰ سال و ۸ ماه زندان محکوم شد.

شعبه ۱۰ اجرای احکام دادگاه انقلاب کرج همچنین به ارژنگ داودی اعلام کرده است که او باید بابت چند پرونده جدید دیگر از کرج به شعبۀ یک دادگاه انقلاب بندر عباس برای محاکمه منتقل شود.


انتقال مجدد مهدی محمودیان به انفرادی

به دستور مسئولین زندان رجایی شهر کرج (گوهردشت)، سید مهدی محمودیان روزنامه نگار زندانی و از مشاوران مهدی کروبی در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم، برای دومین بار طی یک ماه گذشته به سلول انفرادی منتقل گردید.

به گزارش تحول سبز، مهدی محمودیان عضو کمیته اطلاع رسانی جبهه مشارکت که بعد از انتخابات و به جهت افشای جنایات بازداشتگاه کهریزک دستگیر شده بود عصر امروز به دستور مسئولین زندان رجایی شهر به سلول انفرادی منتقل شده است. این در حالی است که وی پیش از این نیز بارها در طول مدت بازداشت خود مورد اذیت و آزار قرار گرفته است و در حال حاضر از عفونت شدید ریه رنج می برد.

بر اساس گزارش رسیده هنوز علت این انتقال مشخص نبوده و به جهت ضعف جسمی ناشی از اعتصاب غذای اخیر وی این اقدام باعث نگرانی از وضعیت جسمی این زندانی سیاسی شده است.

مسئولین زندان نیز در پی تماس خانواده ایشان با اظهار بر اینکه نسبت به دستور صادر شده قادر به انجام کاری نبوده و باید آن را اجرا کنند خبر انتقال وی را به سلول به نوعی تایید کرده اند.

No comments: