وحشت رژیم از گسترش مسیحیت میان جوانان


مقاله لیبرتی نیوز در باره سوزاندن انجیل در ایران، به قلم،پاتریک گود اناف: یک روحانی شیعه وابسته به رژیم ایران در مورد «خطر» گسترش مسیحیت در جمهوری اسلامی هشدار داده است. این هشدار در میان گزارشاتی از مبارزه تبلیغاتی ضد مسیحیت و ضبط هزاران جلد انجیل صورت می گیرد.


بنا به گفته محبت نیوز، خبرگزاری مستقل مسیحی ایرانی، آیت الله هادی جهانگشا از"گسترش مسیحیت در میان جوانان ما" ابراز نگرانی کرده و به در دسترس بودن برنامه های تلویزیونی ماهواره ای مسیحی، کتاب ها و اشیاء مربوط به مسیحیت اشاره کرده است.


محبت نیوز از قول او نوشته: "هر کسی در جامعه باید مسئولیت خود را در این زمینه احساس و نقش خود را در گسترش اسلام ناب و مبارزه با فرهنگ نادرست و تحریف شده ایفا کند." او این سخنان را در نطقی در باره مهدویت بین کرد.


هفته گذشته، محبت نیوز گزارش داد که مقامات 6500 انجیل در قطع جیبی را در شمال غربی ایران توقیف کردند. مجید ابهری، مشاور پارلمانی ایران به خبرگزاری مهر گفته است که مبلغان مسیحی به فریب ایرانیان، به ویژه جوانان مشغول هستند.



ابهری گفت: "آنها دست به تبلیغات وسیعی زده اند و با صرف مبالغ هنگفت و تبلیغات دروغین مردم را منحرف می کنند". وی گفت: "نکته مهمی که باید توسط سازمان های اطلاعاتی، قضایی و مذهبی در نظر گرفته شود آن است که اکنون همه ادیان در حال تقویت خود برای مقابله با اسلام هستند؛ در غیر این صورت این تعداد زیاد انجیل چه معنی دارد؟"


محبت نیوز از ضبط انجیل در ماه فوریه گذشته هم سخن گفته است، زمانی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مقامات امنیتی در بازرسی معمول از یک اتوبوس در مرز ایران و ترکیه 600 جلد انجیل را پیدا کردند و همراه با مشروبات الکلی که مصادره کرده بودند آتش زدند.


حادثه مشابهی در همان منطقه در ماه اکتبر گذشته نیز اتفاق افتاده است که در آن مقامات به توقیف و سوزاندن انجیل پرداخته اند.

No comments: