مخالفت تریتا پارسی با گنجاندن سپاه پاسداران در لیست تروریستی آمریکا


درحالیکه تریتا پارسی تحت نام دفاع از جنبش سبز کارزار گسترده ای برای باقی ماندن مجاهدین خلق در لیست تروریستی آمریکا براه انداخته است، در سال 2007 که آمریکا تصمیم گرفت سپاه پاسداران را وارد لیست تروریستی نماید، تریتا پارسی و سازمان نایاک کارزار دیگری براه انداختند تا مبادا نام پاسداران بعنوان تروریست در این لیست قرار گیرد.

به گزارش پایگاه ایرانیان فوروم ، تریتا پارسی ، دلال رژیم در آمریکا ، در آنزمان میگفت که تروریست خواندن پاسداران مانعی بر سر راه تعامل بین آمریکا با جمهوری اسلامی خواهد بود ودست رئیس جمهور برای کنار آمدن با ملایان تهران را خواهد بست.

در آنزمان، تریتا پارسی به آمریکا نصیحت میکرد که هژمونی جمهوری اسلامی در منطقه را برسمیت بشناسد و خاورمیانه را با رژیم ایران تقسیم نماید .

اعلامیه مشترک تریتا پارسی - محسن کدیور، هادی قائمی و ... برای حفظ نام مجاهدین خلق در لیست تروریستی

تریتا پارسی و کارمندان سازمان نایاک بهمراه هیئت مشاوران این سازمان، هادی قائمی، محسن کدیور، گری سیک، فاطمه حقیقت جو، رامین جهانبگلو، جان لیمبرت، آرواند ابراهامیان، محمد سهیمی (دستیار تریتا پارسی)، برادران صدری و چند نفر دیگر در بیانیه ای تقاضا کرده اند تا نام سازمان مجاهدین در لیست تروریستی آمریکا باقی بماند. این افراد میگویند که خارج کردن نام مجاهدین به جنبش سبز لطمه وارد خواهد ساخت. این مقاله که امروز صبح 8 اگوست در روزنامه انگلیسی فاینانشال تایمز به چاپ رسید، ساعتی بعد از روی سایت روزنامه حذف شد و لینک آن نیز قابل استفاده نیست.

No comments: