رژیم: متهم به قتل دکتر سرابی هفته آینده اعدام می شود

سایت حکومتی مهر نوشت:دادستان تهران از رسیدگی به پرونده سه "جاسوس اسرائیل" اعدام قاتل دکتر سرابی و همچنین ممنوعیت تبلیغات در ماهواره خبر داد.


عباس جعفری دولت آبادی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دکتر سرابی در 31 شهریور 89 به قتل رسید، گفت: دستگیری متهم موجب شد تا روند رسیدگی به پرونده طولانی شود همچنین منتظر نظرات پزشکی قانونی و تایید دیوان عالی کشور بودیم و چون اولیای دم تقاضای قصاص داشتند هفته آینده حکم اعدام اجرا می‌شود.


وی همچنین با بیان اینکه روز شنبه 19 شهریور ماه جاری محاکمه سه جاسوس سرویس اطلاعات اسرائیل برگزار شد، افزود: این سه جاسوس سال 88 دستگیر شده بودند که به اتهام محاربه پرونده آنها به دادگاه رفت و چون نقصی در تحقیقات بود دوباره پرونده به دادگاه بدوی ارجاع شد که بزودی رای نهایی این دادگاه صادر می‌شود متهمان به جرم تحصیل مال نامشروع، جاسوسی به نفع رژیم صهیونیستی و فیلمبرداری از اماکن غیر مجاز متهم بودند.


جعفری دولت آبادی در ادامه گفت: هر‌گونه آگهی تبلیغاتی در شبکه‌های فارسی‌زبان غیرمجاز ممنوع بوده و کسانی که از طریق تلفن یا ارسال تصاویر تبلیغ کنند از طریق پلیس با آنها برخورد می‌شود.

No comments: