چرا یک مسلمان نیستم ؟

با پوزش فراوان از تمام هم میهنان باورمند به اسلام .

● نمیتوانم بر آئینی باور داشته باشم که دستور به کشتن داده است .
● نمیتوانم یک عمر تمام از مغز خود استفاده نکنم .
● نمیتوانم قبول کنم که تازینامه ( قرآن) با آن همه اشتباه کتابی از طرف موجودی برتر است .
● نمیتوانم دستورات و فرهنگ بیابانگردان هزاران سال پیش را در زندگی خود اجرا کنم .
● نمیتوانم یک شیاد به نام روحانی را راهنمای خود قرار دهم .
● نمیتوانم روزانه چندین بار به زبان عربی بگویم : الله از بقیه گنده تر است .
● نمیتوانم به رسالت محمد بن عبدالله که هرگز ندیدمش شهادت بدهم ، من دروغگو نیستم .
● نمیخواهم سایر مردم دنیا به من بگویند تروریست .
● نمیخواهم و نمیتوانم کشتار اجدادم به دست مسلمین را فراموش کنم .
● نمیخواهم و نمیتوانم قوانین مربوط به قصاص در اسلام را انسانی و متمدنانه بدانم .
● نمیتوانم بنا به دستور خدایی که هرگز درکش نکرده ام و پیامبری که هرگز ندیدمش کسی که باوری مخالف من دارد را نجس بدانم .
● نمیتوانم بنا به دستور خدایی که هرگز درکش نکرده ام و پیامبری که هرگز ندیدمش اگر کسی از اسلام خروج کرد بکشمش .
● نمیتوانم بنا به دستورات اسلامی به سمت زنی که به هر دلیلی با دیگری رابطه جنسی داشته سنگ پرتاب کنم .
● نمیتوانم ناجی خود را ته چاه فرض کنم .
● نمیتوانم به خاطر تمام سختی ها و دشواری های زندگی آن کس را که مدعی هستند همه چیز را آفریده سپاسگزار باشم .
● نمیتوانم برای خوشنودی خدایی مجهول مقدار زیادی پول را در جیب عربستان سعودی بریزم و مقدار زیادی از وقت خود را صرف کنم که دور یک مکعب سنگی بچرخم .
● نمیتوانم کشتن انسانها با نام الله را توجیه کنم به خصوص کشتتار کودکان را که در صدر اسلام و به دست امامان و پیامبر اسلام صورت گرفته .
● نمیتوانم آسایش سایرین را به خصوص کسانی که به اسلام باور ندارند را هنگام سحر با پخش گوش خراش اذان بر هم بزنم .
● و دلایل بسیار دیگر که همه را نمیتوانم بنویسم .

No comments: