در جای جای ایران طناب دار بر پاست،بوشهر ، اعدام یک متهم در ملاء عام

اعدام در ملا‌ء عام در تهران ، اعدام در ملا‌ء عام در بوشهر....طناب دار رژیم اسلامی در جای جای ایران بر پاست ، به این ادعا که از خشونت بکاهد ،اما همانگونه که بارها تحلیلگران و مدافعان حقوق بشر گفته اند، این اعدام ها نه تنها از میزان جرائم نکاسته است، بلکه به گسترش خشونت و آسیب های اجتماعی افزوده است.


سازمان عفو بین الملل نیز در یکی از گزارش های خود اعلام کرد: تصاویر اعدامها در ایران مؤید ترویج خشونت و بیرحمی است.



خبرگزاری حکومتی فارس: قاتل 4 عضو یک خانواده دشتستانی در ملا‌ء عام به دار آویخته شد.


صبح امروز حکم اعدام عامل جنایت چهار عضو از یک خانواده برازجانی در ملا عام اجرا شد.


رئیس کل دادگستری استان بوشهر در حاشیه اجرای این حکم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: در پی قتل چهار مسلمان از یک خانواده بنام‌های صالح، سعید، علیرضا غانم و خانم منیژه سیاری که از طریق ایراد جرح عمدی با سلاح گرم توسط قاتل بنام مصطفی مشفقیان در روز 17/10/89 ساعت 10 صبح انجام گرفته بود این حکم اعدام امروز اجرا شد.


حیدر بحرانی افزود: قاتل مذکور به چهار بار قصاص در ملاء عام در مرکز شهر برازجان محکوم شد که حکم قصاص وی پس از رسیدگی در دادگاه کیفری استان بوشهر و پس از تایید دیوان عالی کشور و استیزان از ریاست محترم قوه قضائیه به مرحله اجرا درآمد.


رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: قاتل فردی بوده که پس از مراجعه به مراسم خواستگاری و پاسخ منفی که دریافت می‌کند چهار نفر از اعضای آن خانواده را به قتل می‌رساند.


بحرانی یادآور شد: در ظرف زمانی کمتر از سه ماه مراحل پرونده طی شده که امروز اجرا می‌شود.



لینک زیر:اجرای نمایش خشونت در خیابان ، کوشا اعدام شد +تصویر

http://parsdailynews.com/89451.htm


No comments: