عوامفریبی به سبک آخوندی

حکومتی که پایه هایش بر عوامفریبی استوار شده باشد، آرمان‌ها، علایق و سلایق‌اش هم بر همین پایه استوار است.
عوامفریبی و شارلاتانیزم از مشخصات اصلی و اولیه حکومت آخوندی در ایران بوده و روز به روز که می‌گذرد و چهره آخوندیسم بیشتر برملا می‌شود، شارلاتانیزم آن هم عریان‌تر می‌شود.
سایت الف که متعلق به یکی از همین شارلاتان‌ها است، ضمیمه مطلبی عوام‌فریبانه تصویری منتشر کرده که در زیر می بینید. در این تصویر مثل همیشه شعارهای بی سر و تهی منعکس شده به این مضمون:
“به امید روزی که کودکان فلسطینی بتوانند در صحن مسجدالاقصی بازی کنند”!


جاکشی و عوامفریبی از سر و روی شعارهایشان می‌بارد! شاید حضرات عوامفریب بتوانند با اینگونه شعارها مسلمان‌های عقب افتاده را بفریبند، ولی این اراجیف دیگر ملت آگاه ایران را نمی‌فریبد.
یکی نیست به اینها بگوید، آخه جاکش ها چرا برای بچه‌های فلسطینی زمین ورزشی نمی‌سازید تا مجبور نباشند در صحن مسجد بازی کنند. فقط مسلمانها هستند که تا این درجه خر هستند که برای بازی به مسجد می‌روند! وگرنه در دیگر ادیان مسجد، کلیسا و کنسه برای دعا و نیایش است، نه برای بازی!
در این سالها که جنگ خانمان سوز خاورمیانه ادامه داشته، میلیاردها دلار هزینه این جنگ شده، با پولش شما عوامفریبان می‌توانستید هزاران زمین فوتبال و محیط تفریحی بسازید تا فرزندانتان مجبور نباشند در صحن مسجد بازی کنند.

No comments: