اعتراف به تنفر و انزجار زنان از حکومت اسلامی



سایت حکومتی فردا: زهرا اشراقی، نوه حضرت امام(ره) و همسر محمدرضا خاتمی، گفت: من وزیر زن را قبول ندارم، مشکلات زنان باید ریشه‌ای حل شود 30 سال است که می‌گوییم وزیر زن، خوب که چه بشود؟ اگر امشب شوهر من بیاید و بگوید ازدواج دوم کردم من چه می‌توانم بکنم؟ می‌تواند مرا به راحتی از خانه‌اش بیرون کند. شوهر من اگر بخواهد هر بلایی سر من بیاورد، از نظر قانونی می‌تواند!
اشراقی افزود: بعد از پخش سریال «میوه ممنوعه» می‌دانید چه تعداد مردم ازدواج دوم کردند؟ افتضاح است! البته این مساله مشکل خانوادگی من نیست چرا که می‌دانم چگونه گلیم خود را از آب بیرون بکشم اما زن خانه‌داری که شوهر بازاری دارد و امثالهم واقعاً مساله دارند، علت این که این قدر همسرکشی زیاد شده برای چیست؟ من درباره حضور خانم‌ها چندان خوش‌بین نیستم. برای این که خانم‌ها به خرخره‌شان رسیده است!

No comments: