پاسداران کثیف متجاوز كروبی را تهدید کردند

روزنامه حکومتی جوان وابسته به سپاه پاسداران: كروبى تجربه منتظرى را تكرار نكند
انتشار نامه مهدى كروبى خطاب به هاشمى رفسنجانى در روزهاى اخير جنجال هاى زيادى را در رسانه هاى غربى عليه جمهورى اسلامى ايران به وجود آورده است. نامه اى كه براى فرار از شكست مفتضحانه انتخابات اخير توسط كروبى نوشته شده تا بلكه بتواند با هزينه كردن از نظام، اندك آبروى از دست رفته خود و تيم كهكشانى اش را احيا كند، فارغ از اينكه راى دهندگان در انتخابات رياست جمهورى هرگز كسب رتبه پنجمى توسط شيخ اصلاحات را فراموش نخواهند كرد.روزنامه «جوان» در گفت وگو با نمايندگان مجلس و كارشناسان سياسى به بررسى ابعاد مختلف انتشار اين نامه مى پردازد.

نامه كروبى اقدام عليه امنيت ملى بود
اسماعيل كوثرى، نماينده تهران در مجلس و عضو كميسيون امنيت ملى در گفت وگو با خبرنگار ما در اين خصوص گفت: آقاى كروبى منطق را فراموش كرده و بسيار ساده لوحانه به قضايا نگاه مى كند. اخلاق ايشان به گونه اى است كه هركس موضوعى را به ايشان مى گويد؛ وى قبول مى كند.
كوثرى ادامه داد: آقاى كروبى راه امام و انقلاب را فراموش كرده و به يكدندگى و لجاجت روى آورده است.
وى خاطرنشان كرد: ايشان اگر از موضوعى نگرانند و خواستار رسيدگى به آن بودند، چرا نامه به آقاى هاشمى دادند؟ مگر آقاى هاشمى در اين زمينه مسؤول است؟ مگر ما دستگاه قضايى نداريم و مهم ترين سؤال اينكه چرا آقاى كروبى قبل از اينكه به نامه شان رسيدگى شود آن را رسانه اى كرد. تمام اينها سؤالاتى است كه آقاى كروبى بايد به آنها پاسخ دهد.
اين عضو كميسيون امنيت ملى حركت كروبى در انتشار نامه اى سراسر افترا نسبت به مقامات را اقدام عليه امنيت ملى عنوان كرد و ادامه داد: مسؤولان مربوطه قطعاً در اين خصوص بررسى هاى لازم را انجام داده و متناسب با آن برخورد خواهند كرد. محمد ابراهيم نكونام، نماينده گلپايگان در مجلس و نايب رئيس كميسيون اصل نود در خصوص نامه منتشر شده كروبى اظهار كرد: نامه آقاى كروبى را بايد از جهات گوناگون مورد بررسى و تحليل قرار داد. اول اينكه اگر اتفاقى افتاده چرا آقاى كروبى به قوه قضائيه نامه ننوشته است، چرا كه اين موضوع به قوه قضائيه مربوط است.
وى در ادامه افزود: كروبى مسير غيرقانونى و غيرطبيعى را طى كرده است. نكونام تاكيد كرد: به عنوان كسى كه بيش از ۳۵ سال در دستگاه قضايى به عنوان قاضى فعاليت كرده ام، به صراحت مى گويم كه در اين مدت هرگز هيچ كدام از مواردى كه آقاى كروبى اعلام كرده است را نديده ام و با آن برخورد نكرده ام.
وى از كروبى خواست چنانچه مداركى در اين خصوص دارد بدون در نظرگيرى مواضع سياسى، آن را به مسؤولان مربوطه ارائه كند.
اين نماينده مجلس تصريح كرد: چنانچه آقاى كروبى در اين خصوص مدركى نداشته باشد و به دستگاه هاى ذى ربط تهمت زده باشد بايد توسط مدعى العموم مورد پيگرد قرار بگيرد.
نكونام در ادامه، انتشار نامه كروبى را اقدام عليه امنيت ملى دانست و افزود: آقاى كروبى اگر نتواند ادعاهاى خود را اثبات كند در حقيقت به مجموعه يك نظام دينى، اسلامى و مسؤولان آن افترا زده است و بايد پاسخگوى اين قضايا باشد.
وى در پايان به عنوان يك شهروند عادى از مدعى العموم و دادستان خواست تا موضوع نامه آقاى كروبى را با دقت بررسى كند و اگر اثبات نشود، ايشان را تحت پيگرد قضايى قرار دهد.

No comments: