محاکمه سران حکومت اسلامی

.. : آقای قاضی ، من
نه استاندار بودم
نه شهردار بودم
و نه رئیس جمهور بودم
من هیچکدام از اینها نبودم
من فقط اشتباهی بودم
اگر بگذارید میروم همان مداحیم را میکنم
حتا حاضرم سر چاه جمکران
بابا کرم هم بخوانم و برقصم
. . . : حضرت قاضی ،
من نه فرمانده کل قوا بودم
نه رهبر مسلمین جهان بودم
و نه ولی فقیه
من فقط جنبه نداشتم ، جوگیر شدم
اگر اجازه بدهید
توبه میکنم
میروم تا آخر عمر
میشینم پای منقل و وافورم ، عبادت میکنم
و دیگر هیچ
. . . : جناب قاضی ،
ما نه رئیس مجلس بودیم
نه رئیس جمهور بودیم
و نه اهل مصلحت
ما فقط یک دزد بودیم
اگر با ما کنار بیاید ، قول میدهم
بعد از آب توبه
بروم مثل همون بچگیهام
فقط از باغ همسایه پسته بد زدم

. . . : آقای قاضی ،
من هیچ پخی نبودم ،
من نه جرات دزدی داشتم
و نه عرضه حکومت
من فقط یک دروغگو بودم
یک خایه مال ترسو
ارزش بخشش هم ندارم
چون خیلی اشتباهی بودم

No comments: