● سه وزیر زن یا یک و نیم مرد وزیر؟!

● احمدی نژاد: 50 نفر از 313 یاران امام زمان زن هستند! تازه با این وجود بعضی از زنان معترض هستند که چرا 50 تا؟
● آیت الله کورانی یک زن ایرانی امام زمان را میکشد؟
برای اولین بار در کابینه تجاوز، در نظام تجاوزجمهوری اسلامی سه نفر زن شرکت داده شده اند (صرف نظرازعدم مشروعیت نظام و احمدی نژاد).
سه نفر زن وزیر:
1- مرضیه وحید دستجردی: وزارت بهداشت (دارای بورد تخصصی زنان، همسرشریعتمداری کیهان رژیم فتنه گر،بجای هلوی احمدی نژاد)
2- سوسن كشاورز: وزارت آموزش وپرورش (دکترای فلسفه)
3- فاطمه آجرلو: وزارت رفاه (دانشجوی دكترای روانشناسی تعلیم و تربیت)
لابد انتظار داریم که خانم های ایرانی باید از این خبر خوشحالی زیادی کنند و در پوست خود نگنجند و آفرین بگویند. این زنان قراراست كدام بخش از خواسته‌ها و مطالبات زنان ایرانی را نمایندگی كنند؟ کسانی كه خودشان طرفدار سهمیه‌بندی جنسیت بوده اند، زنانی كه می گوید بیمارستان‌ها و پارک ها، باید زنانه – مردانه شوند. زن هایی که طرفدار چندهمسری و دوستداركاهش ساعت كاری زنان هستند، در کابینه تجاوز احمدی نژاد، جز بادمجان – نه هلوی آبدار! - چه کاره اند. احمدی نژاد – اگر جان سالم بدر برد- هم روزی به جای گفتن " هلو، بخورمت!" به این زنان خواهد گفت: بادمجون باد داره، نخوری مامان جون!؟
احمدی نژادی که آن لایحه ارتجاعی علیه حقوق زنان (موسوم به لایحه خانواده) را به مجلس فرستاد، طرفدار زنان شده است؟. این جز نمایش کمدی درام تناقضات یک رژیم تجاوز کار نیست. او دیگر نمی تواند با این نمایشات مسخره، افکار عمومی داخلی و بین المللی را منحرف کند. استراتژی در گیری با آیت الله ها هم چیزی جز سر در گمی زنان و انحراف افکار عمومی نیست.

● سه وزیر زن برابر یکی و نیم مرد وزیر؟!
محمد تقی رهبر نماینده اصفهان و رییس فراکسیون روحانیون مجلس اظهار داشته، علما ومراجع تقلید از جمله آیت الله صافی گلپایگانی و آیت الله مکارم شیرازی نسبت به انتخاب وزیر زن شبهه فقهی ( وظایف شرعی، میزان توانایی ها و نوع مدیریت زنان) دارند و خواستار تجدید نظر احمدی نژاد در این خصوص هستند.
طبق قوانین شرعی وحقوقی جمهوری تجاوز اسلامی زن برابر با نصف مرد است (بیضه اسلام) !. این زن " وظایف شرعی" در برابر همسرش دارد ( توانایی و مدیریت زنان مسلمان!). تصور کنید همسران این سه وزیرزن روزی " اذن" خروج از منزل را باین حاج خانم های وزیر ندهند تا مثلا به جلسه هیات دولت در فلان استان بروند، ویا بگویند که اول باید به کارهای آشپزی منزل و "تمکین" وظایف " کشتزازی " و...... به پردازی!.
تصور کنید؛ وزیر زن باید در سمیناری در باره خانه و خانواده ( مزایای چند همسری!) ویا تعلیم و تربیت نو جوانان! سخنرانی کند، ولی خود قبلا با زن های دوم و سوم یا صیغه ای شوهرش دعوا و کتک کاری داشته، با عصبانیت وارد سالن همایش می شود و.........!؟
پرده آخر نمایش کمدی درام تناقضات، آنجا پایان می پذیرد که مثلا می خواهند در موردی در کابینه رای گیری کنند. وقتی شهادت دو زن برابر یک مرد است پس وزیر زن دارای " نیم رای" است. و کابینه 21 نفری احمدی نژاد در جمع دارای نوزده و نیم رای است! سه وزیر زن روی هم رفته دارای یک ونیم رای هستند!؟.نیم رای از نظر حقوقی یعنی چی؟!.
● آیت الله کورانی یک زن ایرانی امام زمان را میکشد؟ و
● احمدی نژاد: 50 نفر از 313 یاران امام زمان زن هستند! تازه با این وجود بعضی از زنان معترض هستند که چرا 50 تا؟:
رابطه نسبی عدد 50 با 313 چیست؟ آیا 263 مرد جنگی دارای 50 زن جنگی هم رمز هستند؟! زنان حق دارند معترض باشند. وانگهی زنان در اسلام حق شرکت در جنک ها را ندارند. شاید هم این 50 زن برای خدمات پشت جبهه به زخمی های جنگی در خیمه اسلام، رزرو شده اند!!.
آیت الله کورانی از استادان حوزه علمیه قم و کارشناس امام زمان شناسی است. وی در مصاحبه با نشریه یالثارات از انتشارات حزب الله گفتگو کرده و به پرسش هایی در باره امام زمان پاسخ داده است. گزیده کوتاهی را می خوانید:
- امام زمان ازدواج کرده و فرزندی دارد؟
- روایتی داریم که حضرت زن و بچه دارد و در جزیره خضرا زندگی می کند. البته پایگاه وی مدینه است. جزیره خضرا کجاست؟ پاسخی ندادند!.
- چگونه می شود عمر طولانی آن حضرت را قبول کرد چون قرار است در سن چهل سالگی ظهور کنند؟
- الآن مسئله عمر و ژن حل شده است. خداوند این معجزه را در حق ایشان کرده است و از نظر علمی قابل تحقیق. همانطور که عمر "خردجال" را خداوند طولانی کرده!؟.
-آیا امام یارانی هم دارند؟
- بله یارانی دارند که " وزرای " او هستند و 313 نفرند از کباراولیا الله. یاران امام بعدا حکام جهان خواهند شد!؟.
- آیا درست است که امام زمان را خانمی در ایران به شهادت خواهد رساند؟
- بله من هم در لبنان و نجف شنیدم یک خانم ایرانی امام را شهید خواهد کرد!؟.
آیا یکی از این وزرای زن کابین تجاوزاحمدی نژاد، امام زمان(ع) را در ایران خواهد کشت ؟!!.

No comments: