یکصد چهره جان باخته و هزاران تن شکنجه شده

کمیته بین المللی علیه اعدام
تظاهرات و کنفرانس مطبوعاتی در مقابل دادگاه بین المللی جنایی لاهه، به مناسبت انتشار اسامی یک صدتن از جان باختگان جنبش انقلابی اخیرو در افشای جنایات و شکنجه و تجاوز به زندانیان سیاسی توسط جمهوری اسلامی
کمیته بین المللی علیه اعدام در روز ۲۸ اوت ۲۰۰۹ همزمان با انتشار اسامی ۱۰۰ تن از جان باختگان شناسایی شده اقدام به برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی و تظاهرات در مقابل دادگاه بین المللی جنایی لاهه کرده است.
جمهوری اسلامی با تمام قوای تبلیغاتی و ماشین نظامی سرکوب خود تلاش میکند میزان جنایت های خود را از افکار عمومی پوشیده و مخفی سازد. کمیته بین المللی علیه اعدام از اولین روز شروع جنبش اخیر انقلابی مردم برای سرنگونی جمهوری اسلامی و سرکوب خونین آن توسط نیروهای سرکوبگر اسلامی، تلاش کرد اسامی و اطلاعات مربوط به این جنایات را تهیه و افشا سازد. با اوج گیری اختلافات جناحهای حکومتی و اظهارات ضد و نقیض پیرامون ابعاد و میزان این جنایات، کمیته بین المللی علیه اعدام قصد دارد باردیگر افکار عمومی دنیا را متوجه واقعیات جنایات اخیر جمهوری اسلامی نماید.
در این کنفرانس مطبوعاتی و تظاهرات که با حضور چهره ها و شخصیتهای سرشناس بین المللی برگزار میشود، علاوه بر اعلام اسامی و مشخصات یکصد جان باخته شناسایی شده و گزارشی از وضعیت جان باختگان اخیر، گزارشاتی از تعداد و وضعیت زندانهای جمهوری اسلامی و زندانیان سیاسی، گزارشات تکان دهنده و مستندی از شکنجه و تجاوز به زندانیان سیاسی به نقل از شاهدان عینی به اطلاع افکار عمومی جهان رسانده و خواست پیگرد و محاکمه آمرین و عاملین این هولاکوست اسلامی را در مقابل دادگاه بین المللی جنایی لاهه مطرح میکنیم.
ما در بیانیه های بعدی اطلاعات بیشتری در خصوص این آکسیون بزرگ در اختیار عموم قرار خواهیم داد.
زمان : جمعه ۲۸ اوت از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۵ بعدازظهر
مکان: مقابل دادگاه بین المللی جنایی لاهه، هلند
ICC
Maanweg, 174
2516 AB, The Hague
(توجه داشته باشید که تظاهرات در مقابل دادگاه بین المللی جنایی لاهه است نه در مقابل دادگاه لاهه VREDESPALEIS)
جهت کسب اطلاعات بیشتر با فرشاد حسینی دبیر کمیته بین المللی علیه اعدام تماس بگیرید:
farshadhoseini@yahoo.com
0031-633602627
کمیته بین المللی علیه اعدام
۱۸ اوت ۲۰۰۹

No comments: