ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم // گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم

روز جمعه ششم شهریور، احمدی نژاد رسماً از تریبون نماز جمعه تجاوز به زندانیان در بازداشتگاههای جمهوری اسلامی را تائید کرد. وی بصراحت اعلام می کند که «اقدامات زشتی» در بازداشتگاهها انجام شده که منظور وی از این اقدامات زشت همان تجاوزات گسترده به زندانیان است، گرچه وی در ادامه بلافاصله دامن نیروهای امنیتی و نظامی و اطلاعاتی را از این اقدامات شرم آور پاک می داند. وی می گوید: «حوادث بدی اتفاق افتاد، حوادث بسیار تلخ بود، عده ای به کوی دانشگاه حمله و کارهای زشتی کردند، در برخی بازداشتگاهها اقدامات زشتی انجام شد، می خواهم اعلام کنم این کارهایی که در کوی دانشگاه و بازداشتگاه و امثال این انجام شد اینها هم اجزای سناریوی دشمن بود، ساحت نیروهای امنیتی و نظامی و اطلاعاتی ما از این اقدامات شرم آور مبری است.»
هذیان گوئی های رهبر به احمدی نژاد هم سرایت کرده و ظاهراً «به نفهمی زدن خود» مد روز نظام می باشد.
ابتدا که بشدت و با قاطعیت تمام، موضوع تجاوز را رد کردند و اعلام نمودند که بررسی کرده اند و چنین چیزی دروغ محض است. بتدریج که تعداد افراد مورد تجاوز قرار گرفته و مدارک و شواهد آنقدر بالا گرفت که امکان تکذیبش نبود بناچار وجود آنرا پذیرفته ولی تقصیر آنرا بر گردن دشمن می اندازند.
نظام این حقیقت تلخ را باجبار می پذیرد که در زندانها «اقدامات زشت و شرم آور» اتفاق افتاده ولی در عین حال ابراز می دارد که نیروهای امنیتی و نظامی و اطلاعاتی در آن نقشی نداشته اند!
به هر حال حکومت فعلی حکومتی مبتنی بر معجزه ها است و آخرین معجزه این حکومت نیز همین است که در زندانهای تحت مسئولیت رهبر و نیروهای امنیتی و نظامی و اطلاعاتی زندانیان بطور گسترده مورد تجاوز قرار گرفته اند ولی نه توسط زندانبانان و بازجویان، که از پرسنل نیروهای امنیتی و نظامی و اطلاعاتی هستند، بلکه توسط دشمن!
در مملکتی که ولایت فقیه در آن حاکم باشد از این معجزات زیاد اتفاق می افتد. دختران و پسران مردم را بجرم اینکه حقشان را می خواهند دستگیر و زندانی نموده و در کنار شکنجه های وحشیانه، آنها را برای خرد کردن شخصیتشان مورد تجاوز قرار می دهند بدون آنکه حتی یک نفر از نیروهای امنیتی و نظامی و اطلاعاتی در این کار دخیل باشد.
کوی دانشگاه مورد حمله مغولهای وحشی ولایت قرار می گیرد و هم رهبر دلش از این کار بدرد می آید و هم سایر مسئولین. نیروی انتظامی که از ابتدا اعلام کرد در حمله به کوی شرکت نداشته و فرمانده سپاه نیز امروز با شرکت در مسابقه «به نفهمی زدن خود» ابراز کرد که هیچ یک از نیروهای بسیج و سپاه در حمله به کوی شرکت نداشته اند.
در حال حاضر مظنونین اصلی حمله به کوی دانشگاه و «اقدامات زشت و شرم آور» در زندانها، رفتگران شهرداری، معلمین و اساتید دانشگاه، وکلا و حقوقدانان و حوزه علمیه قم هستند زیرا در این مورد هنوز اطلاعیه ای نداده و حضور خود در این جنایات را تکذیب نکرده اند. عدم مشارکت نیروهای امنیتی و نظامی و اطلاعاتی، با توجه اظهارات خامنه ای و احمدی نژاد و فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده سپاه، که همه ملت ایران به راستگویی آنها ایمان داشته و تا امروز دروغی از آنها نشنیده اند، محرز است.
با توجه به اینکه بیماری مسری و خطرناک آلزایمر خوکی در حال حاضر در بین سران نظام در حال گسترش می باشد، فقط برای کمک به مبتلایان به این ویروس خطرناک، لازم به یادآوری است که تصمیم حمله به کوی دانشگاه در جلسه مورخه 23 خرداد شورای تامین استان تهران تحت عنوان «پیشگیری از اغتشاش در دانشگاه تهران» مطرح و نتیجه تصمیمات توسط نمایندگاه منتخب این جلسه در حضور رهبر مطرح و پس از تأئید وی و تاکید او بر اینکه «چشم فتنه» باید کور شود، برای اجرا به فرمانده سپاه و فرمانده بسیج و فرمانده نیروی انتظامی ابلاغ و قرارگاه ثارالله نیز بعنوان ستاد هماهنگ کننده این عملیات تعیین گردید.
برای انجام این عملیات یکی از گسترده ترین لشگرکشی های نظامی در شهر تهران صورت گرفته و علاوه بر تمامی نیروهای یگان ویژه نیروی انتظامی، نیروهای لباس شخصی بیت رهبری و چندین گردان نیروهای سپاه و واحدهایی از بسیج تحت امر قرارگاه ثارالله با وظایفی گوناگون از برقراری تامین منطقه و پشتیبانی نزدیک گرفته تا ورود به کوی و تخریب و دستگیری و انتقال دستگیر شدگان عمل کرده اند، عملیاتی که بدون دستور فرمانده کل قوا امکان اجرای آن به هیچ وجه وجود ندارد.
دقیقاً همین پناه بردن به آلزایمر در مواقع ضروری، ده سال پیش نیز اتفاق افتاد و نیروهای سپاه و بسیج تحت حمایت یگان ویژه نیروی انتظامی در 18 تیر به کوی دانشگاه حمله کرده و فاجعه آفریدند، در روزهای بعد که خشم دانشجویان و مردم از این جنایت اوج گرفت و قصد راهپیمائی بسوی بیت رهبر را داشتند، خامنه ای در آن سخنرانی معروف که با گریه و اشک و آه برای دانشجویان همراه بود گفت که این رویداد قلبش را جریحه دار کرده‌است. وی حمله به کوی دانشگاه که خودش دستورش را داده بود محکوم کرد و خواستار رسیدگی و محاکمه مسببین جنایت شد. با فرمان قاطع رهبر، دادگاهی برای متهمین درجه چهارم حمله به کوی برگزار و در انتها، طی یک حکم انقلابی، سربازی بنام «عروجعلی ببرزاده» به جرم سرقت ریش تراش از کوی دانشگاه به 2 ماه حبس محکوم شد. و این بود فرجام اشکهای تأسف رهبر بر قربانیان کوی و جریحه دار شدن قلبش و فرمان قاطعش برای مجازات مسببین! اینهمه گرد و خاک رهبر در ماجرای 18 تیر فقط گریبانگیر عروجعلی بیچاره شد که یک تنه به کوی دانشگاه حمله و باندازه چند هزار نفر نیروی نظامی آنجا را تخریب نموده و دانشجویان را کتک زده و از طبقات بالا به بیرون پرتاب کرده بود.
این تازه حکایت 18 تیر بود که قلب رهبر هم جریحه دار شده بود، اینبار که ظاهراً قلبشان هم جریحه دار نشده و بعید است که حتی به عروجعلی هم گیر بدهند.
نادان و احمق بودن عیب نیست اما دیگران را نادان و احمق فرض کردن جنایت است.

No comments: