این همه بی غیرتی! جانا میهنت را اسلام برد!

خبر داغ با پستچی
● آخوند کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران کیست؟:
این آخوند را پنجمین امام جمعه " موقت " تهران کرده اند. چرا موقت؟ برای اینکه سمت ثابت امامت جمعه را فقط امام زمان دارد و نایبش سید علی آقای علیل. این آخوند همانی است که جدیدا آیت الله صانعی در مذمت عوامفریبی به او پرداخته و گفته " کسی می گوید امام زمان را دیده است". این آخوند صدیقی همان کس است و نیز همان است که گفت : صانعی را باید 80 شلاق زد!.
قبلا نیز برایتان نوشتم که یک امام زمان شناس دیگری نیز در قم در مصاحبه ای گفته بود: امام زمان زنده است، زن و بچه دارد و در جزیره " خضرا " زندگی می کند! و یک زن ایرانی امام را شهید خواهد کرد!.
به هر روی این آخوند صدیقی در اولین نماز جمعه اش، دیروز، در توصیف " قیامت " گفته:
» در قيامت هر كه قصرها، باغ‌ها، گلزارها، چشم های جاری، عسل مصفا و همسران دلپذير دارد همه را از "اين دنيا " فرستاده است." وی روز جمعه را روز پيوند با "ولی اعظم" خواند و گفت "می ‌خواهيم در روز جمعه به دور "آقا امام زمان" بگرديم"«."-----------
بیا دورت بگردم!، الهی دورت بگردم !. این شخص موقتی ظهر های تهران ( بهتر است خوانده شود، شبهای تهران!) سخنران ثابت مهدیه تهران نیز هست. در این مکان (مهدیه) جلسات گروهی از رزمندگان ایرانی"هيئت رزمندگان اسلام" پس از پايان جنگ ایران و عراق، تا بامروز بر گزار می شود. احمدی نژاد آقای " مهدیه" نیز چندی پیش مبلغ یک میلیارد ریال نا قابل رااز محل اعتبار هزينه‌های پيش‌بينی نشده! به ساخت مهديه تهران پرداخت کرد. الهی دور آن زن ایرانی بگردم که هر چه زود تر بیاید و امام زمان را شهید کند و قال قضیه را بکند!.
و من تازه می فهمم که این همه غارتگری و زن های صیغه ای در اسلام عزیز برای فرستادن به آن روز" قیامت " است و من خود را این اندازه عوام و بی خرد نیافته بودم!؟
از اینرو این شعر را سرودم:
زحمت گل را بلبل کشید و برگ گل را باد برد
بیستون را عشق کند و شهرتش را فرهاد برد

رنج فرزند را مادرکشید وجان او را اسلام برد
ایران راعشق ساخت و عزتش را اسلام برد

زجمت باغ، باغبان کشید وحاصلش رااسلام برد
علم ودانش راملت رقم زد شهرتش را اسلام برد

لابی خائن این میهن فروش رذل را اسلام برد
بی وطن بی مروت دخترت ایران رااسلام برد

وای زین غارتگری آن پری را بی حیا اسلام برد
مهرایران را نداری؟ برخیز خانه ات را اسلام برد

گرنجنبیی خاک را نیز پتیاره درتوبره اسلام برد
این همه بی غیرتی! جانا میهنت را اسلام برد

صبح گاهان پستچی نامه ها را بردرهرخانه برد
کیف ومرکب نامه رسان رانیز غارتگراسلام برد


«کپی رایت از سروده، تنها برای اسلامیستها،مجانی است »

No comments: