قربانیان تجاوزات جنسی قهرمانان ملی

یاداشتی تحلیلی درمورد اخبار تجاوزات جنسی در زندانهای میهن ما.
متأسفانه یکی ازعواملی که شاید هرگز اجازه ندهد راز این فجایع ضد انسانی جنسی کاملاً فاش و برملا شود، سنت ها و تابوها در این زمینه است. سنت هائی که مانع از ابراز مورد تجاوز قرار گرفتن، است. برای فاش گوئی این چنین خرد شدگی شخصیتی، شهامت بسیار اخلاقی و مدنی و قدرت شخصیتی لازم است که نه همه دارند و نه از عهده همه بر می آید. لژیونهای فرانسه استعماری به بسیاری زنان و دختران آن دیار تجاوز کردند ولی فقط یک نفر و آن شیر زن الجزایری جمیله بوپاشا بود که جرعت کرد و شهامت بخرج داد تا در برابر دوربین خبرنگاران بگوید که به او در زندان نه تنها تجاوز جنسی کرده اند بلکه بطری هم به او فرو کرده اند. هدف از تجاوز جنسی به زندانی بالاتر ارضای هوس بهیمی مشتی زندانبان تام الاختیار در حکومت اسلامی ماست، هدف آنان خرد کردن، تحقیر و له کردن شخصیت زندانی است. اما ما چه عکس العملی باید نشان دهیم و چگونه با مسئله برخورد کنیم؟ یاداشت زیر در این رابطه نوشته شده است.
ظقربانیان تجاوزات جنسی در بازداشتگاهای حکومت اسلامی
هرمانان ملی ما هستند. آنها ازآنرو مورد تجاوز قرار گرفته اند که فریاد خشم ملت ما بوده اند. آنها ستارگان درخشان آسمان آزادی میهنمان هستند و جای آن ندارد که از مورد تجاوز قرار گرفتن خود توسط گرازها و گزمه های تبه کار رژیم مهرپرور و ربانی ولائی احساس شرم کنند.
حکومت، ولی فقیه، احمدی نژاد لاریجانی، احمد خاتمی، جنتی و یزدی متهمین مدیریت تجاوزات جنسی و آمریت در این تجاوزات و قتل های زیر شکنجه هستند، آنها در جایگاهی نیستند تا از خود رفع اتهام کنند. فقط یک کمیته بینظر و بی طرف، با کمک روانپزشکان، حقوقدانان و با مشارکت فعال چهره های سیاسی سالم و شخصیت های حقوق بشری میتوانند، در این باره نظر بدهند. وظیفه ماست تا یک صدا بخواهیم چنین کمیته ائی برای رسیگی به این مسئله درست شود.
و نکته نه چندان کم اهمیت دیگر که باید با مورد تجاوز قرار گرفته ها، زندان رفته ها و یازداشت شده ها باید در میان گذاشته شود اینست که آنها باید تابوی سنت های تربیتی را بشکنند و همچون قهرمانان این ملت به صحنه بیایند و اگر مورد تجاوز قرار گرفته اند بی هیچ خجالت و شرم با مردم و جهانیان در میان بگذارند. افشای چهره پلید تجاوز گر کاری قهرمانانه و در خور تحسین تاریخی است. مردم ایران هرگز شهامت اخلاقی آن انسانهائی را که شرم را بکنار گذارده و پرده از جنایات جنسی عمال خامنه ائی برمیدارند فراموش نخواهند کرد.

No comments: