سربازان وحشی و بیماران روانی امام زمان !

محترم مومنی روحی
کسانی که در سلولهای متعفن و نمور با یک دنیا توحش و رفتارهای ددمنشه شان به دختران و پسران ایرانزمین تجاوز می نمایند ؛ همگی شان سربازان امام زمان رئیس جمهور منتصب و رهبر او هستند .
با دیدن فیلمهائی از این فجایع و خواندن شرح حال ستمدیدگان تجاوزهای جنسی مأموران رژیم اسلامی در زندانهای رژیم ، هیچ شک و شبه ای برای آدمی باقی نمی ماند که چنین افراد وحشی و بیماران روانی که با دستور اربابانشان به چنین اقدامات شنیعی دست می زنند ؛ همانهائی هستند که در کوچه و خیابان دختران بدبخت ایرانی و زنان رنجدیده ما را فقط به خاطر آشکار بودن چند تار موی آنها به اداره منکرات و کلانتریها و سایر اماکن تهدید و ارعاب می بردند تا مورد مؤآخذه قرارشان بدهند و آنگاه با گرفتن تعهد آزادشان نموده و به خانه هایشان برگردانند .
ایشان مسلمانهای چند آتشه ای بودند که هنگام دستگیری خانمها اعم از بانوان و دوشیزگان ایرانی ، خودشان به خاطر نامحرم بودن به آنها دست نمی زدند و حتی نگاهشان هم نمی کردند . و برای دستگیری و مجازات نمودن ایشان از خواهران زینب که اکنون به مقام وزارت هم رسیده اند استفاده می نمودند !
حال ، اینان را چه شده است که خودشان در سلولهای شکنجه با توحش و بی شرافتی هر چه تمامتر به جان این فرزندان ایرانزمین می افتند و به آزارشان می پردازند ؟
اگر دستوری برای این کارها دارند ؟ که در بیشتر موارد هم همینطور است ؛ خودشان اگر انسان باشند ؟! به چنین کارهائی که دون مقام انسانی می باشد مبادرت نمی ورزند.
حتی اگر جان خودشان هم به خطر بیفتد اخلاق و شرافت و انسانیت اجازه نمی دهد که به جان و ناموس مردم چنین تجاوزاتی را روا بدارند . بخصوص اگر برای دست یافتن به بهشت و بری ماندن از جهنمی که برای به دست آوردن اولی و نجات یافتن از سختیهای دومی ، نمازهای یومیه شان را هم با زینت نمودن به مستحباتی که به آنها نام نافله های بعد از نماز می دهند و به آنهم قناعت ننموده و خواندن نماز شب را هم بر خودشان فرض می دانند می پرداختند ؛ اکنون چه شده است که به جای همه این مستحبات به زور و با توحشی که حتی حیوانات هم نسبت به همنوعان خودشان روا نمی دارند ؛ به جان مردم می افتند ؟
فقط یک دلیل دارد ، آنهم این می باشد که اینها معتقدند تا برای سرعت بخشیدن به ظهور حضرت !! باید دنیا را از عدل و داد تخلیه نمایند و با انواع پلیدها و زشتکاریها به مفاسد شرم آورشان آلوده بسازند تا آقا برای زدودن اینهمه ناپاکیها و جایگزینی آنها با مساوات و عدل و انصاف ظهور بفرماید و سپس آنقدر از مردمان ستمکار خون بریزد که تا زانوان اسبش هم در خون کشته شدگان قرار بگیرد ؛ حاضر گشته اند که جاده را برای ظهور حضرت آماده و هموار بسازند !
این سربازان فداکار امام زمان ، در صدند که هر چه بیشتر و زودتر و وسیعتر زمین و هر چه که در آن است را به همه پلیدیها و خشونتهای غیر منطقی خودشان آلوده بنمایند که کوس روسوائی ظلمهائی که مرتکب می شوند گوش وحشی ترین اقوام موجود در دنیا را هم کر کنند .
برای چنین پیروزی خشنود کننده ای که رهبر و ایادی اش و به ویژه ساکنان اتاق فکر ایشان و رئیس جمهور و پیروانشان را نصیب گشته است ؛ به همگی آنان بخصوص به حزب مؤتلفه و گروه حجتیه تبریک می گوئیم .
تابستان 1388 هلند
محترم مومنی روحی

No comments: